HP szervíz vs. Vásárló?
Sziasztok!
Van nekem egy HP Pavilion G7-es laptop csodám, amivel alapjáraton teljesen meglennék elégedve, egy dolgot leszámítva.
Majdnem pontosan egy éve ilyenkor kezdett el hangoskodni és forrósodni, így felhívtam a tisztelt szervízt, hogy vizsgálják már meg, mert beteg a lelkem. 4-5 telefonhívás után (rakd oda a telefont a laptop mellé, milyen hangos, etc.) végre sikerült elérni, hogy fogadják. Cserélték is benne a ventillátort és a hűtőbordát, kapott Bios frissítést és tudomisénmit. Még az ujjlenyomatokat is letakarították, szóval a hosszas procedúrát leszámítva teljesen meg voltam velük elégedve, hangjából és hőmérsékletéből ítélve a laptop is.
Eltelt egy év, újra kezdünk betegeskedni, ugyanazokkal a tünetekkel. Felhívtam a szervízt, előadtam, evvan, ugyanaz, mint tavaly.
Nincs nálam a gép, gondoltam, a legutóbbi szervíz után kiindulhatunk abból, hogy nem halucinálok, de nem, mindenképpen úgy hívjam fel őket, hogy ott van mellettem.
Megoldottuk másképp, párom beszélt velük a gép mellől, tesztelgették sokáig, a végeredmény pedig takarítsuk ki, frissítsünk bios-t, és ha utána is fennáll a probléma, beszélünk újra.
A garanciám két hónap múlva lejár, más ugye nem nyúlhat a géphez, különben bukom a két hónapot, és a számomra ismerős hiba térítésmentes javítását.
Kérdésem csupán annyi lenne, hogyan tudnám őket mihamarabb meggyőzni arról, hogy újra fogadják a gépemet, illetve vannak-e tapasztalataitok a hp szervíz együttműködési képességeivel kapcsolatban?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Szarj rá a 2 hónapra vidd el egy megbízható szakihoz aki kitakarítsa neked !
Én csak akkor cserélek ventilátort amikor már nagyon muszáj
A műszerolaj és a hűtő paszta csodákra képes + a kis ecset és kerékpár pumpa (kompresszort nem ajánlom mert nem tudni mennyi kondenz vizet termel)
Ajánlottak egy BIOS frissítés ? na szép tudod hogy milyen veszélyes ha nem hozzá értő csinálja ?
Meg különben is mi a fenének ?
Az a baj, hogy vagyok olyan makacs idióta, hogy ha már egyszer kifizettem, és van benne valami, ami gyárilag rossz, menetrendszerűen elromlik, akkor ne nekem kelljen már még ráfizetnem a javíttatására.
Nyilván azt nem mondta el senki, a papírokon sem szerepel, hogy konkrétan mi baja volt, csak szépen beikszelgették, mit cseréltek rajta.
Hozzátenném, tisztában vagyok vele, hogy szerencsétlen szervízesek milyen telefonhívásokkal küzdhetnek naponta, de lány vagyok, és minden telefonhíváson érzem, hogy ezáltal hendikeppel indulok, mert nem vesznek túl komolyan...:) Ez is idegesít, ezért is ragaszkodnék a szervízszolgáltatáshoz.:)
"és van benne valami, ami gyárilag rossz, menetrendszerűen elromlik"
Valoszinubb, hogy csak beporosodott, kb 1 evente erdemes kipucolni es ujrapasztazni. Huto nagyon ritkan megy tonkre 1 ev alatt.
Ne szivasd magad telefonon, vidd el szemelyesen egy HP szervizbe es kerd, hogy pucoljak ki, ha kell, fizess erte. Ismetlem: nem valoszinu, hogy barmi is tonkrement benne, amit kotelesek lennenek garido alatt ingyen javitani, valoszinubb, hogy beporosodott.
Első körben eljutottunk odáig, hogy annyira felforrósodott, hogy a vga kimenet megégette a kezem.
Laikus vagyok, de szerintem ha simán csak poros lenne, nem melegedhetne fel ennyire.
Most ugyanúgy kezdtünk, mint annakidején, elképesztően hangos, és melegszik.
Mindegy, lehet, tényleg elviszem valaki hozzáértő ismerőshöz, tényleg csak ez tart vissza, hogy mi van akkor, ha egy takarítás nem elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!