Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Nagyon lassú a netem, (gépem)...

Nagyon lassú a netem, (gépem) mit tudnék tenni?

Figyelt kérdés

Mármint alapba a netem nem lenne lassú, de a gépem egy agyrém. Szóval mit csináljak, amivel el tudnám érni, hogy ne faggyon le állandóan, és ne legyen olyan lassú, hogy megőszülök.

Elég sok mindent kitöröltem már a gépről, hogy ne legyen leterhelve, de így sem jobb.

Elég kezdő vagyok, nem nagyon értek az ilyenekhez, nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni.

Arra is gondoltam, hogy újratelepítem az egész gépet, azzal jobb lenne? De nem tudom hogy kell.

Lécci segítsetek. Köszi!

2010. jan. 23. 11:38
 1/3 anonim ***** válasza:

Én az Ubuntu operációs rendszert ajánlom Neked. Gyengébb gépeken is csodákat művel. Ne hidd el azokat a sületlenségeteket, hogy az Ubuntu fejletlen, hidd el nagyon sok mindenben JOBB, mint a win.

Teljesen máshogy, sokkal gazdaságosabban ossza be magának az erőforrásokat, sokkal jobban fog menni a géped.

Nem terheli a memóriát és egyéb eszközöket sem feleslegesen.

Kezdő felhasználók számára is nagyon ajánlott. Elfelejthetnéd a vírusokat, a kék halált a stabilatlanságot, amely tipikus WINes betegség, a töredezettséget, a lassulást.

Tudom, az "Ubuntu" (linux) szó hallatán most kirázott a hideg. Én is így vélekedtem 1 évvel ezelőttig, amikor is először feltelepítettem a gépemre. Azóta már nem használok WIN-t, és nem is kívánkozok többé a gépre WIN-t telepíteni:)

(Részletek az Ubunturól: [link]

Ha Ubuntu telepítésére szánnád magad, szívesen segítek, vagy a zárójelben lévő fórumon is egy nagyon segítőkész csapat várja kérdéseid.

2010. jan. 23. 12:00
 2/3 anonim ***** válasza:

Bocsi, az előző link nem működik, mert a végére biggyesztettem a zárójelet.

Tehát: [link]

2010. jan. 23. 12:03
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem vagyok egy nagy linux-fan, de ha gyenge a géped, akkor tényleg telepítsd fel egy Ubuntu-t.