Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » 1 hetes Dell Inspiron 3542...

1 hetes Dell Inspiron 3542 touchpad probléma?!

Figyelt kérdés

Linuxos Dell gépem touchpadje az első nap óta igen furcsán működik...a bekapcsolást követően pár órával egyszerűen nem volt hajlandó érzékelni az ujjamat, de a 2 gomb benyomásra még működött, ekkor az egérrel használtam tovább.

Pár nap után a linux frissítést kért és ezt követően már az egérrel sem volt együttműködni és a 2 gomb közül is csak az egyiket érzékelte.

Újraindítást követően megint jól működik egy ideig...a szervízben pedig egyelőre kutya baja, pont ezért meg sem tudják javítani :/

Tapasztalt már valaki hasonlót? Mit tegyek?

Köszönöm a válaszokat!



2014. okt. 1. 17:16
1 2
 1/14 Tom Benko ***** válasza:
A hiba akkor is fennáll, ha hibernálod a rendszert? Mert akkor úgy vidd a szervízbe. Amúgy lehet szoftveres hiba is. Milyen Linux, ki telepítette? Másik, Live rendszerből is jelentkezik?
2014. okt. 2. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Összesen 3 napig volt lehetőségem használni a gépet, tehát nem nagyon kísérletezgettem, ubuntu van rajta "gyárilag". Közben olvasgattam, és néhol azt írták windows alatt megszűnhet a hiba.

Még mindig a szervízben van, gondolom örülnek, hogy lesniük kell, mikor bukkan fel a baj.

Köszönöm a választ!

Ha fény derül a titokra, megosztom az infót! :)

2014. okt. 2. 11:17
 3/14 Tom Benko ***** válasza:
Ha win alatt (állítólag) megjavul, akkor valószínűleg szoftveres gond lesz. Én telepítenék egy rendszert sajátkezűleg, vagy Live-ot indítanék, és megnézném abból. Mindenesetre ha megtudsz valamit, mindenképpen érdekelne.
2014. okt. 2. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Ma felhívtam a szervízt(mára kellett volna készen lennie...) és azt mondták, hogy 2 alkatrészre várnak. Nos én az összes létező cikket/fórumot elolvastam erről a hibáról, és ott alkatrészcseréről szó sem esett, szóval nem vagyok túl bizalommal teli...
2014. okt. 6. 15:03
 5/14 Tom Benko ***** válasza:
Gyanús szervíz az nekem, egy valószínűsíthetően szoftveres problémát alkatrészcserével megoldani...
2014. okt. 7. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Nekem sem szimpatikus lépés...Dell márkaszervízről van szó egyébként, érteniük kéne a dolgukat, szóval bízom benne, hogy én kevésbé értek hozzá és végül nekik lesz igazuk.
2014. okt. 7. 09:38
 7/14 Tom Benko ***** válasza:
Magában még nem sokat jelent. Egy másik márkaszervíz 40K-ért akart adni egy 36k-s netbookhoz kijelzőt + munkadíj. Ebayről 2,5k-ért szereztem bontottat, ennyit nem amortizálódhatott pár év alatt...
2014. okt. 7. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Na, kiderült, hogy az alaplappal van baj és arra várnak még mindig, hogy meghozzák.
2014. okt. 15. 15:30
 9/14 anonim válasza:

Szia!

Érdeklődnék, hogy az alaplapcsere megoldotta-e a problémát. Ugyanilyen laptopom van, ugyanezzel a problémával. Egyébként nálam a windows telepítése után is megmaradt a hiba.

Válaszodat előre is köszönöm!

2014. dec. 16. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:

Igen, megoldott minden problémát! :)

Immár második hónapja tökéletesen működik (illetve a wifi jelet valamiért nagyon gyengén veszi, de ez független probléma...tehát még ezzel lesz egy köröm a szerviznél)

2014. dec. 16. 21:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!