Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit jelent a "Vertical Sync"...

Mit jelent a "Vertical Sync" játékokban?

Figyelt kérdés
Azt észrevettem, hogy ha bekapcsolom, akkor az FPS-em leugrik 120-ról 60-ra. Ezenkívül mit csinál? Találtam angol válaszokat rá, de egy picit hétköznapibb nyelven kellene :)
2014. szept. 6. 20:20
 1/7 anonim ***** válasza:
Ha bekapcsolod akkor nincs értelmetlenül használva a vga. Tehát a te monitorod 60 Hz es. Azaz 60 szor frissül másodpercenként. Ha nincs bekapcsolva a vs akkor a gép 120 képkockát számolki. De csak 60 jelenik meg. Égy a kiszámolt képek fele fölösleges.
2014. szept. 6. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Tehát végülis teljesen lényegtelen, hogy 60 vagy 240 FPS-el futtatom a játékot, tekintve hogy 60 felett már nincs észrevehető változás? Akkor érdemes a vertical syncet bekapcsolni?
2014. szept. 6. 20:26
 3/7 A kérdező kommentje:
Futtatom alatt úgy értem, hogy néha 240 FPS-re is felugrik a játék.
2014. szept. 6. 20:27
 4/7 anonim ***** válasza:
Én pl nem játszok semilyen játékkal Ezért saját véleményt nem tudok írni. De a "nagy" gamerek azt mondják hogy ök látják a 60hz es monitoron a külömbséget 100 vagy 200 Fps között.
2014. szept. 6. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

bizonyos játékmotorokban(pl call of duty 4) hosszabbak az ugrások, gyorsabb a futás 333fps-en, mint 60-on.Egyes pályákon,pályahelyzeteken ez jól jöhet.

hűdenagy gémer énse vagyok, mást nemtudok a sok fps javára mondani. Énis általában beteszem a VSync-et mert stabilabb a játék, nem ugrál az fps amikor körbefordulok a karakterrel stb.

2014. szept. 6. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Vertikális szinkronizációt jelent, nem engedi, hogy elcsússzon a kép, de ez fps vesztéssel jár. Én sosem kapcsolom be, néha egér laggot is okoz, és mondjuk 200 fps-en sokkal simábban fut a játék.
2014. szept. 6. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
A vertical sync még a képcsöves időkből való és arra használták, hogy a gép akkor módosította a képet, amikor a rasztersugár éppen nem rajzolt, hanem a jobb alsó sarokból elindult a bal felső sarokba. Így mindig a teljes képet rajzolta ki a monitor és nem fordult elő, hogy a kép a felénél "eltört", mert fordultál a COD-ban. Nyilván ilyenkor az FPS-t belimitálja a kép frissítési frekvenciája, hiszen minden kép teljes kirajzolása után jöhet a következő. Ami nem baj, mert a közbenső képeket úgy sem tudja megjeleníteni a monitorod.
2014. szept. 6. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!