Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért éri meg a Microsoftnak...

Miért éri meg a Microsoftnak kifejleszteni illetve fejleszteni, és ingyen az emberek rendelkezésére bocsátani az MSN-t, pontosabban windows live messengert?

Figyelt kérdés
2010. jan. 16. 17:16
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
mert tele van a szaros reklámjával. aMSN rlz!
2010. jan. 16. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Igen ez hasznos válasznak tűnik. Azért, mert reklámozza a Microsoft többi termékét (szolgáltatását).

De lehetnek még más okok is. Ezeket akarom sorra venni. Irjatok, ha tudtok még okot!

2010. jan. 16. 17:48
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Egy ilyen szoftvert nem kerül sok erőfeszítésbe fejleszteni, mégis lehet vele reklámozni, erősíteni a brand hype-ot, a márkahűséget, megszerettetni a Microsoftot kicsit jobban. Plusz a köré építhető szolgáltatásokat segít integrálni.
2010. jan. 16. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Hogy legyen oka az embernek (már akinek) Windows-t használni. Az IE is ingyenes, meg egy csomó segédprogram a Windowsban, amik régen nem voltak benne. Szóval azt is lehet mondani, hogy benne van a rendszer árában.
2010. jan. 16. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
24%

Meg hogy tudjál ilyeneket kérdezni.

Üdv: StMiklós

2010. jan. 16. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

"Egy ilyen szoftvert nem kerül sok erőfeszítésbe fejleszteni, mégis lehet vele reklámozni, erősíteni a brand hype-ot, a márkahűséget, megszerettetni a Microsoftot kicsit jobban. Plusz a köré építhető szolgáltatásokat segít integrálni."


Valóban. Minél olcsóbb valami, annál könnyebben térül meg.

Milyen köré építhető szolgáltatásokról van szó?

Mi az a brand hype? (gondolom, cinkes, hogy ezt nem tudom, de inkább itt derüljön ki, mint máshol)



"Hogy legyen oka az embernek (már akinek) Windows-t használni."


De az MSN ugyanolyan jól fut Mac-en is, nem?

2010. jan. 17. 19:07
 7/8 anonim ***** válasza:
Igaz, nem tudtam, visszavonom.
2010. jan. 18. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

A brand hype az az amikor egy márka körbe van rajongva, divatja van neki, mágikus jelentése az emberek között. Ilyen pl példaértékűen az Apple. Kiadják az iPhone-t, utána raknak bele kamerát, 3gs-t, copy&paste funkciót és Steve Jobs úgy mutatja be a fekete garbóban mintha aznap reggel megint sikerült volna egy adag viaszt szarnia, és ettől mindenki teljesen el van ájulva. Vagy ilyen az Adidas, Puma, Nike, ami kínai cipő, drága, de van neve ezért a márkahűség miatt sokan még megveszik. A WLM is segíthet a Microsoftnak ebben.

A köré építhető, integrálható dolgok meg az MSN, Hotmail, Live szolgáltatások és talán rá tud szoktatni egyeseket a Bing keresőre, ezzel is segítve a Google elleni harcot.

2010. jan. 18. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!