Hogyan tudom bekapcsolni a helyesírás-ellenőrzőt Microsoft Outlook levélíráshoz?
Nekem a következők vanna beállítva:
Eszközök / Beállítások / Helyesírás-ellenőrzés fül, Helyesírásés automatikus javítás gomb. Ha a bal oldalon a Nyelvi ellenőrzé van kijelölve, akkor középen van ilyen: Saját szótárak. Ha ide belépsz, akkor:CUSTOM.DIC (Alapértelmezett) mellett papa, a szótár nyelve: Minden nyelv. Ha itt a lefelé mutató nyílra böksz, benne kell lenni a magyarnak a listában. Itt megmutatja, hogy hol kell lennie a szótáraknak. A hely: C:\Asztal\<név>\AppData\Roaming\Microsoft\UProof\
Itt kell lennie egy CUSTOM.DIC fájlnak, és ha a magyart keresed, akkor egy ExcludeDictionaryHU040e.lex nevű fájlnak. Ezen kívül lehet még ...EN..., ...GE... és bármilyen más, attól függ, hány nyelv van telepítve.
Ha a magyar fájl hiányzik, vagy az Outlookban nem jó az elérési útvonal beállítása, akkor lehet hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!