EBay-ről rendeltem. Kifizettem, és az eladó törölte a terméket. Hogy vegyem fel vele a kapcsolatot?
Írtam a paypalnak disputeot. Erre az a válasz jött hogy vegyem fel az eladóval a kapcsolatot, és ők majd felülvizsgálják a beszélgetést. De hol írjak az eladónak? Van egy email cím, de ha ott beszélünk akkor nem látja a PayPal. Ebayen meg amikor meg veszel egy terméket, Melette írja hogy tudok neki üzenetet írni. De most nem mivel ki van törölve a termék. Csak annyi látszik hogy PAID, fizetve, postára adva. De nem látszik hogy milyen termékről van szó, meg abszolút semmi.
Szóval a kérdésem az lenne hogy hol írjak az eladónak, amit a PayPal is lát?
Ha maga az eladó látszik, rámész és tudsz neki írni a contact-nál. Ha már nem is tudod az árudat kiválasztani, a "this is not about an item"-et kijelölve írhatsz neki. Egyébként volt már, hogy én is másfél hónap késéssel kaptam meg valamit, nem az eladó, hanem a posta hibájából.
A másik dolog pedig, hogy nem szabad addig megadni a pozitív értékelést, ameddig az áru hozzád nem ér. Nem mindenki tudja, de az eladónak nem fizeti ki a PayPal a pénzt az értékelés megérkezéséig, ezért ha az eladónak szólsz, mivel az ár töredékéért szerzik be általában a termékeket, ha nem kaptad meg, vagy hibás a termék, simán küldenek újat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!