Start menü kereső rakoncátlankodik. Teendők?
Sziasztok!
Tegnap délután óta áll fenn a probléma Windows 7 Professional (64 bites) rendszeremen.
Ha a Start menü keresőjébe beírok valamit, mondjuk az egyik Jegyzettömb állományom nevét, akkor a keresési találatnak egy üres ikonnal rendelkező "Fájlok" nevű eredményt ad ki. Erre rákattintva a Windows Rendszerbiztonság kis ablaka jön be, hogy: A fájlok nem nyithatóak meg.
Már rákerestem, és ez alapján indultam el:
Itt megcsináltam a 3 leírt módszert egy sem vált be. Hozzátenném, hogy ha az Intéző keresőjébe írom be, vagy a menüben a További eredmények-re megyek megkapom a rendes keresést, de ez akkor is eléggé zavaró. Mindennapi feladatokra természetesen nem a rendszergazdai fiókot használom, abban a fiókban ez a probléma nem jelentkezik. Már létrehoztam még egy általános jogú fiókot, ott megy rendesen; de annyi átmásolandó cuccom van, hogy gondoltam csak kell lennie valami megoldásnak.
Mellékelek három képet, remélem segít:
Előre is köszönök minden választ!
"Már létrehoztam még egy általános jogú fiókot, ott megy rendesen; de annyi átmásolandó cuccom van, hogy gondoltam csak kell lennie valami megoldásnak."
Igen megy, tökéletes, de hiába másoltam át már egy csomó mindent ha komplett programokat is át kéne, stb.
Milyen védelem van a gépeden? Az ESET-NOD jó szokása, hogy egy vírustámadásra úgy reagál, zárolja a fájlokat. (Működésbe lép a fájlvédelem, mindent zárol).
Itt valamilyen komolyabb valami (trójai, féreg, ramsomeware stb.) jutott be a gépedre. De mert olyan óvatos vagy, mint én, csak a korlátozott fiókban tudott kárt tenni, a rendszergazdaiban nem.
Futtass le online scannert (pl. ezt: [link]
Ha ez sem használ, akkor telepítsd újra a Windows-t.
Ezt a Comodot megvetted, vagy Free? Nem ismerem, én meg szoktam venni 1 évre az Eset Smart Security licenszét. Honnan töltötted le a Comodot? Valami itt nem kerek, a Softonikkal és Brothersofttal, sőt Chippel is jártam már úgy,hogy letöltött fájlok futtattásakor lecsapott az Eset és trójaikat zárt karanténba. Ez a gyártó oldalának használatával kivédhető. Véleményem szerint ments le mindent és telepítsd újra az operációs rendszert, az a leggyorsabb módszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!