Honnan tudhatom, hogy tényleg az egyik oldalon történő fizetés során lopták e el az adataimat?
"feltöltöttem online a mobilomat"
Ezt te egy "3. személy"-típusú oldalon tetted meg? (Tehát nem a bankod oldalán.)
Mert az tényleg felelőtlenség volt szerintem, és elég erő a gyanú arra, amit írtál...
Én a számlámat vezető bank internetes felületén (OTP Direct vagy mi a neve...) szoktam feltölteni a mobilom... És még sosem volt gond...
Másik megoldás: egyszer ATM-ből töltöttem, az személyesebb, meg nem volt otthon net...
Saját gépen, saját hálózaton?
Vagy nyílt wifin mondjuk?
Még jó, hogy a bankod "észnél volt" vagy jól volt beállítva...
Szerintem le kéne tiltatni azt a kártyát, és kérni (=venni) egy újat...
Egyébként lehet, hogy van valamilyen vírus a gépeden...
szerencsére az már megtörtént, különben egy indonéz bankban landolt volna, nem hinném h vírus, mert csak az én kártyámmal történt ez, a férjemével nem. csak így is fél év mire vissza kapom a pénzemet :(
ezért is kérdezem, h van e vmi, ami segíthet ezt kiszűrni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!