Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » PCX Webáruházról mi a vélemény...

PCX Webáruházról mi a véleményetek?

Figyelt kérdés
Jó élmény / Rossz élmény, bármi.

2014. jún. 12. 21:28
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Szamitastechnikai webaruhaz, az egyik legnagyobb es legmegbizhatobb. Kb. ennyi.
2014. jún. 12. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

Rosszat nem tudok mondani róla .Megbizható,gyors,olcsó.

A garanciás ügyintézésről szerencsére nem tudok nyilatkozni .Nyugodt szivvel ajánlom :)

2014. jún. 12. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Hár nem tudom nekem elég rossz tapasztalataim vannak. Egy meglehetősen drága gépet vettem ott, már vagy fél éve. 2x 4GB RAM volt benne, ebből mind a kettő rossz volt. Előfordulnak hibák, de a garanciázatatás is rendkívül körülményes volt. Az oldalukon kb 2 hetes ügyintézést ígérnek, holott egy hónapon át vártam, ha nem tovább. Szerencsére a 2 hiba nem egyszerre derült ki, tehát mire az egyiket lecserélték (Addig ugye vacakolhattam 4GB-ttal), puff kiderült hogy rossz a másik is. Akkor megint 4GB-ttal kell szenvedni. Arról nem is beszélve hogy számomra a Népfürdő utcai kis irodácskában ahova el kellett zarándokoljak (mert nem vettem "háztól-házig garanciát") abszulút udvariatlan az alkalmazott. Csak azért kérdeztem, mert mindenhol csupa jót látok, pedig eléggé csalódtam. Az iPon nem megbízhatóbb?
2014. jún. 12. 21:40
 4/13 anonim ***** válasza:
21%

Az a helyzet, hogy:

1.)A pcx nem tehet a hibákról. Ez van, el kell fogadni.

2.)Ígérnek, nem garantálnak. Nyilván nem cserélik azonnal, ha nem veszed meg ezt kb. 700 Ft-ért.

3.)Jujj, el kellett menned? Van lábad/biciklid? Nem kötelező, ott a futárszolgálat. Hajrá. Megintcsak 700 Ft-ot spóroltál, illetve, nem, többet vesztettél az időddel.

4.)A kiszolgálás: ez egy webshop: odabent nyilván nem arra vannak, hogy egy felháborodott ügyféllel szórakozzanak, hanem, hogy intézzék a beszerzést, könyvelést, stb...

5.)Ha nálad van csak rossz, akkor vagy irtó nagy balszerencséd van, vagy pedig valamit rosszul csinálsz.

6.)iPon: nem. Több rosszat hallottam már onnét.

2014. jún. 12. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Hát én csak arról hallottam, hogy a garanciális ügyintézés el szokott húzódni és a futárszolgálat borzalmas. Én is most akarok gépet rendelni onnan, majd meglátom, hogy hogyan járok.
2014. jún. 12. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
Garanciával nekem is meggyűlt a bajom.. Megkötöttem a háztól házig garanciát, de a futárt 1 héttel később küldték csak ki az ígérthez képest, azt mondták adminisztrációs hiba.. Maga a garanciáztatás több, mint 1,5 hónap volt és valószínű elhúzódott volna még tovább, ha nem lebegtetem meg, h elakarok állni a vásárlástól..
2014. jún. 12. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

#4


1.| Természetesen. Mondtam én ilyet?

2.| Senki sem kérte hogy azonnal cseréljenek. De 2 hét szerinte normális idő. Akkor inkább ne írjanak semmit.

3.| Igen, meg lettem áldva lábbal, biciklim is van. Rendszeresen szoktam vele járni. A baj csak az hogy a boltjuk pont egy nagyon eldugott helyen van (mármint nekem). Erről nem tehetnek, de akkor is ez van. Ha már csak egy rohadt üzlet van egész Budapesten, akkor küldjenek futárt ingyen.

4.| "Ez egy webshop". Persze. Ettől függetlenül ott van az átvételi pont. Ez nem mentség. Egyébként nem voltam felháborodva, abszolút udvarias voltam.

5.| Valamit rosszul csinálok. Hát ennek sok értelme volt. Ha valami egyszerűen nem jó, ahhoz hogy jövök egyáltalán én? Megkaptam, kipróbáltam, hibákat kaptam, leteszteltem (memtest 30K hiba), nem jó. Innentől nem tudok mit rosszul csinálni.

6.| Értem.


Na szóval csak azért írtam, mert nekem maximálisan rossz az első benyomásom, gondoltam ezt közzé teszem. Remélem nem gond :)


----------


Egyébként olyan is volt, hogy még tavaly mikor rendeltem az egész gépet (futárral), akkor azt mondták hogy jövő héten az első munkanapon. Nos ez pont olyan hét volt mikor a szombat munkanap volt, de ugye jövő hétről volt szó, így hát nem is kellett volna gondnak lennie. Viszont a futár kijött szombaton és olyan személy volt otthon aki egyáltalán nem illetékes az ügyben. Rengeteg kellemetlenséget okzott, nem is voltam otthon, kifizetni is alig sikerült. Szóval jah, lehet hogy jó cég de én igazából nem tudok sok jót mondani. Igen, nem nagyon van hasonítási alapom. BTW a gép szépen működik a RAMot leszámítva.

2014. jún. 12. 22:48
 8/13 anonim ***** válasza:
31%
Szoval csak ki akartad magad panaszkodni. Megvolt. Lapozhatunk.
2014. jún. 12. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
Nem egészen. Csak közöltem egy negatív véleményt, hogyha valaki ott akar vásárolni, tudja milyen. De ahogy elnézem csak nekem nem volt szerencsém. Most már lapozthatsz.
2014. jún. 13. 07:24
 10/13 anonim ***** válasza:
Garanciánál 15 napjuk van nem is értek pár embert panaszkodik, hogy 1,5 hónap ember 2hét letelik bemész és közlöd, hogy lejárt a 15 napjuk vagy adnak újat v a vételár ennyi nekem is volt ilyen problémám közöltem letelt a 15 nap másnapra megis volt az új
2014. jún. 13. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!