Need for Speed The Run textúra bug fix? (részletek lent)
Sziasztok! Van olyan pálya ami sivatagos, meg hóviharos. A játék egyfolytában azt csinálja, hogy ha egy sivatagos résznél a földútra letérek akkor a homokfelhő nem akkora amekkorának kellene lennie, hanem rohadtul nagy. Annyira nagy, hogy nem lehet látni az utat és ezért rohadt sokszor elveszítettem a versenyt. De csak az ami a kerék után jön ki a kocsik mögött. Ami a pályán van, design-nak azzal nincs semmi problémám, de ez hihetetlenül idegesítő egy bug... És ugyanez a havas pályákon csak hóval... Az utóbbi napokban, rájöttem arra hogy ha bekapcsolom a vsync-et akkor megoldódik a porfelhős hiba, de kevesebb lesz az fps.
Gépigényem:
Intel Core i7 3960x Extreme
8GB G.Skill RipjawsZ 2133Mhz CL11
Asus GTX780 DC2 OC SLI
Windows 7 64-bit
(Minden driver fel van rakva)
(A Jó válaszok, zöld kezet kapnak!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!