Rendeltem laptopomhoz ventilátort hűtőbordával együtt a HP márkaszervízből és 2,5 hónapja folyamatosan csak kifogásokat találnak, hogy miért nem kapom meg. Mit tudnék ilyenkor tenni? Tanácsot kérnék olyan embertől kinek volt már hasonló problémája.
Figyelt kérdés
Febr.3-án kezdődött az egész 3 hét után visszatértem kiderült, hogy elhagyták az adataimat...oké azóta csak ígérgetik kifogásokat keresnek (újragyártják) határidők folyamatosan letelnek. Oké, hogy tudnék netről rendelni, de nem igazán bízom ezekben a rendelésekben illetve a ventilátor is többféle van a típusomhoz. Fogyasztóvédelemhez lenne értelme fordulnom? Meg mégis mi annak a módja mert sajnos ebben nem vagyok tájékozott. Papírom persze van a rendelésről tudom bizonyítani. Tanácsot kérnék. Köszönöm előre is!2014. ápr. 6. 19:26
1/1 anonim válasza:
Kérd vissza a pénzedet! Megszegték a szerződést. Örüljenek, ha kihagyod a fogyasztóvédelmet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!