Garanciás kijelző csere, hogyan? Mit mondjak, hogy megcsinálják?
Hacsak nem valami jótétlélekbe botlasz a szervizben, ez nem nagyon fog menni. Erre a hibára egyből rávágják, hogy "nem rendeltetésszerű használat" az oka, nem garanciális hiba.
Az ilyen "rejtett hibák", mint hogy néha nem érzékel, vagy bármi hasonló esetében, legfeljebb egy ideig nem lesz készüléked, mert "megfigyelik" aztán a végén visszaadják, mert a hiba nem jelentkezett.
Persze lehet, hogy szervize válogatja, de nekem nincsenek kimondottan rózsaszín tapasztalataim.
Még régebben egyforma Siemens készüléket vettünk a feleségemmel, pár nap után az övén amolyan "bádoghangja" lett minden hívásnak, ráadásul meglehetősen halk lett. A szervizben azt akarták megmagyarázni, hogy ez a készülék ennyit tud, nincsen semmi baja... Aztán elővettem az én telefonomat, és mutattam, mennyivel különb. Akkor nagy nehezen kicserélték a hangszóróját...
Persze ennek ellenére próbálkozni szabad, legfeljebb nem jön össze, sokat nem veszítesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!