Hogy tudom Windows Mailben az "ÁTÍR"-t kikapcsolni?
Figyelt kérdés
Emailt írtam, amikor a macska rálépett a billentyűzetre, és az email átváltott átír funkcióra, ez nagyon zavaró, mivel sokszor kell plusz szavakat beillesztenem, hogy a szakszavakat tartalmazó mondatok könnyebben értelmezhetőek legyenek, illetve egy betűhiba esetén ne kelljen a 3 oldalas emailt újra kezdenem.
Wordben egyszerű, csak alul kikapcsolom, de a Windows Mail programban egyszerűen sehol sem találom.
Windows Vista van a gépen.
Köszi előre is.
2013. aug. 5. 10:53
1/1 anonim válasza:
Több mint valószínű, az Insert billentyűre lépett. Próbáld meg újra lenyomni. Ha mégsem ez lenne a gond, akkor részemről passz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!