Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Iponnál a gari intézésnek van...

Iponnál a gari intézésnek van határideje?

Figyelt kérdés
Már több, mint 25 munkanapja ott van nálluk egy hibás hardver darab. Olvastam, hogy általában 15 nap a garanciáztatás. Van ennek valami határideje? Vagy zaklassam őket e-mailben, mert múlt heti e-mailemre azt válaszolták, hogy hétvégére várják, hogy kész legyen, de már szerda van....

2013. júl. 17. 16:10
 1/3 anonim ***** válasza:
fuh nekem vinyóra annó azt mondták, hogy 3 hét a határidő rá, de 2 alatt megvolt.
2013. júl. 17. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Akkor ideje email-t írni, újra.
2013. júl. 17. 16:27
 3/3 anonim ***** válasza:

Az én történetem iponéknál:

Egyszer régen vettem ott egy 250Gb-os Samsung winchestert, ami tönkrement és SMART-hibával indult minden alkalommal. Bevittem, átvették, majd kb. egy hónapig semmi. A végén visszakaptam UGYANÚGY, ahogy volt, hibásan. Ekkor elmentem a Samsung forgalmazójához, ahol készségesen kicserélték.

Nemrég elkövettem azt a hibát, hogy ismét vettem náluk, ezúttal egy Segate winchestert (sok más egyéb mellett). Akkor nem akadtam fel rajta, hogy a gyári csomagolás fel volt bontva (gondoltam a vonalkód leolvasása miatt vágták fel), hazavittem. Néha produkált a gép érdekes dolgokat, (pl. a Windows-frissítések közül többet rendszeresen visszadobott, egyszerűen nem volt hajlandó telepíteni...stb.). Kb. két hónap után kis tányérpörgetőm végleg feladta a harcot, rengeteg szektorhibával a HDD Sentinel és a Crystal is "kritikusnak" minősítette az állapotát, elkezdett kattogni és le-lefagyogatott a rendszer, majd néha nem is volt hajlandó bootolni.

Ok, bevittem a szervizbe, írtak munkalapot, közölték, hogy "másfél-két hét, de hivatalosan 15 munkanap". Mivel merevlemezt nem nagyon szoktak javítani, kb. 2 hét után írtam nekik e-mailt (merthogy telefonjuk nincs, ez is egy vicc, nagy mindegy...) amiben leírtam a HDD előtörténetét és azt, hogy ragaszkodom a cseréhez, tehát meg se próbálják javítva vagy pláne az ott bevett gyakorlatnak megfelelően hibásan visszaadni. Erre kaptam egy szabvány választ, majd a következő e-mailre egy másikat, az elektronikus kommunikációnk süketek párbeszédévé fajult.

Szép lassan lejárt a 15 munkanap, ekkor írtam nekik egy dörgedelmes e-mailt, hogy nem érdekel semmiféle értesítés, másnap bemegyek, és vagy egy új, bontatlan darabot adnak, vagy írásba adják, hogy nem voltak képesek tartani a 15 napos határidőt, és megyek a Fogyasztóvédelemhez. Másnap visszakaptam a pénzt. SOHA, de SOHA többet SEMMIT nem veszek ezeknél...

2013. júl. 18. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!