Hogyan lehet a Microsoft Outlook Word 2007 alkalmazásból a korábbi, elévült dokumentumokat, ill. azok címeit törölni?
Bocs! Jót gondoltam, de rosszat írtam.
Microsoft Office Word 2007-re gondoltam.
Nos. Először is. Ha az Office-ra kattintasz, gondolom bejön az Office összes programjának a listája, amit tartalmaz a csomag. Én ezt eleve nem használom, hanem a legtöbbször használatos programok parancsikonjait (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) kiteszem az asztalra vagy a gyorsindító tálcára. Így egyből csak arra kattintok, amit ki akarok nyitni.
Aztán. A legutóbbi dokumentumok listájából azért vannak nem nyithatók, mert azokat már áthelyezted vagy törölted. Ez a lista mindig változik attól függően, hogy miket nyitottál meg utoljára. Mindig a legfrissebbek kerülnek a lista elejére.
Ha a Word bal felső sarkán lévő "Office gombra" kattintasz, bejön a legutóbbi dokumentumok listája, alatta: "A Word beállításai". A bal oldali sávban kattints a "Speciális" sorra, majd a jobb szélén lévő csúszkát vidd kb. a közepére. Ekkor látszódik a "Megjelenítés"-nél a "Legutóbbi dokumentumok listában lévő dokumentumok száma". Nálam most 17 van beállítva. Nem tudom, hogy mennyi a minimum és mennyi a maximum. Ezzel lehet kísérletezni. A beállítás után ne felejts el "OK"-t nyomni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!