A mai PC játékok milyen szempontból vannak konzolosítva?
Figyelt kérdés
És ez magyarázza-e azt,hogy nem kell hozzájuk akkora rendszerkövetelmény évenként,mert ugye most PS3 és Xbox360-ra is meg írták őket és ezért lejjebb kellett tenni a mércét PC-n is?2013. ápr. 5. 20:40
1/1 anonim válasza:
A játékfejlesztők első sorban konzolra írják/fejlesztik a játékok zömét (ott kevesebb a warez illetve sokkal jobban ismerik a hardver környezetet és könnyebb optimalizálni is). A PC-re úgymond átportolják a kész játékot, esetleg nagyobb felbontású textúrákkal dolgoznak meg belepakolnak néhány új fény/árnyék és egyéb effektet. Egy igényes konzolport már nyújt némi pluszt és igyekeznek az irányítást és a gépigényt is normálisan optimalizálni, míg a hanyag portolások rossz hatással járhatnak (nehézkes irányítás, grafikához képest magas gépigény stb). Mivel a fejlesztések fő alappillérei sok esetben a kb 8 éves konzolok, így idővel kissé megrekkent a grafikai fejlődés. De már köszöbön az új konzol generáció, ami nyers erőben kb 8x erősebb az elődöknél és ezen felül magasabb szinten programozható, modernebb támogatásokkal rendelkezik. Az elkövetkező években lesznek rendesen kihasználva a ma még spéci effektek, de majd még meglátjuk mi lesz...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!