Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan és milyen programmal...

Hogyan és milyen programmal kezdjem el a modellezést?

Figyelt kérdés

Lenne egy játék, amihez szeretnék különböző tárgyakat modellezni. (fejfedők, fegyverek, páncélok, stb...)


Hogy kezdjek neki? Mely programok alkalmasak erre szerintetek? (Én a Blenderről hallottam, hogy lehet vele jó dolgokat csinálni.)


De ha szeretnék a játékhoz modellezni, honnan fogom tudni, hogy mekkora méretben kell dolgozni? Vagy nyissam meg a játék egyik modelljét, és ahhoz viszonyítva csináljam?



2012. aug. 28. 19:10
 1/2 anonim ***** válasza:
én a komolyabb modellezést autodesk softimageval kezdtem el, szerintem jó program, csak kell egy tanár aki elmagyaráz mindent :)
2012. szept. 2. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Melyik játékhoz lenne? Amúgy a Blender jó, ingyenes program. Ott a 3ds max is, én azt használom, fizetős, de 30 napig ingyenes. A 3ds max kezelőfelületét szeretem, nagyon könnyű benne megtalálni mindent. Amúgy ha meg lehet nyitni a játék modelljeit vele, akkor persze, ha ahhoz viszonyítasz, jó lesz.
2012. szept. 2. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!