Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem működik a nyomtatóm?

Miért nem működik a nyomtatóm?

Figyelt kérdés
Eddig windows xp-m volt, ma raktam fel a windows 7-et. A nyomtatómhoz (Xerox Phaser 3116) nem találtam kifejezetten win7-es drivert. Feltelepítettem egy xp-s drivert, a tesztoldalt kinyomtatja, de semmi mást nem. Próbálkoztam hibaelhárítással, de nem jártam sikerrel. Valami megoldás?

2012. aug. 9. 23:14
 1/3 SimkoL ***** válasza:
Be van állítva alapértelmezett nyomtatónak ?
2012. aug. 9. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

[link]

Próbáld meg ezt.

2012. aug. 9. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Indítsd el az update-t kézzel, úgy hogy a nyomtató bekapcsolva van. Nekem így tette fel a driverét, igaz más nyomtatónak.

Bár az xp-s drivert előbb leszedném.

2012. aug. 10. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!