A Microsoft miért nem tesz semmit a negatív reklám ellen?
Annak idején a Vista is belebukott a negatív reklámba. Bármilyen jó rendszer is volt, belebeszélték az emberekbe, hogy rossz, divat lett utálni, és emiatt megbukott.
Jelen pillanatban a Windows 8 esetén kísértetiesen hasonló dolgot látunk. Nem elég, hogy az emberek rengeteg valótlan pletykát terjesztenek róla, még a Valve és Blizzard is nyíltan letámadta. Az összes hírportál azzal van tele, hogy milyen rossz a rendszer.
A kérdés lényege nem az, hogy megvitassuk, jó-e, vagy rossz. Számomra az az érthetetlen, hogy a Microsoft megengedi magának azt a luxust, hogy annyiban hagyja a dolgot, részükről nincs semmilyen marketing, főleg olyan nem, ami a sok tévedésre rávilágítana. Csak úgy megengedhetik magukat, hogy dollármilliókat bukjanak az emberek tudatlanságán és pletykás természetén?
(Példa egy terjengő tévhitre: A metro felület leváltja a hagyományos asztalt, az eddigi programjaink nem fognak futni.
Másik: A játékok nem fognak működni, csak a Microsoft Store-ból vásároltak.
Harmadik: Ha nincs érintőképernyőd, akkor a rendszer nem telepíthető illetve használhatatlan.)
Világelső az op. rendszerek piacán, megengedheti magának hogy ne foglalkozzon vele, úgy is megveszik az emberek.
A vista egyébként nem a negatív reklámba bukott bele, az tényleg sz@r volt (volt nekem is :( )
Tesz ő, erősíti a marketinget, de mást nem tehet.
A Vista azért tényleg csalódás volt, nem csak a pletykák miatt.
Én várom a Win8-at, majd ha kipróbálom mondok róla véleményt és eldöntöm, hogy kell-e nekem vagy sem.
A pletykák ellen pedig nem sokat lehet tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!