Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Érdemes-e elküldenem garanciáb...

Érdemes-e elküldenem garanciába a laptopom még most? Vagy már túlcsúsznék, és belém köthetnek? (Acer)

Figyelt kérdés

2011.aug. 10-én vásároltam a laptopom. Most 2012. július hónapban kezdett el a képernyője rezonálni, fehér háttér és csíkokat húz. Felhívtam az acert, akik mondták telepítsem újra. Meg is tettem. De sajnos még mindig ugyanaz a probléma. Felhívtam újra őket, hogy nem változott a probléma.. Regisztráltak, rendszerbe vettek. Viszont ma van július 25. Míg futárt hívok, az ott lesz, hogy július 27. vagy rosszabb esetben 30-a. És akkor nézzük még a szállítás időtartamát, javítást és visszaküldést.

Tehát a kérdésem az , hogy ha netalántán túl mennénk az aug. 10-e dátumon (ameddig a garanciám is tartana) Utána fognak csesztetni, hogy fizessek rá, mert lejárt a garim?



2012. júl. 25. 17:38
 1/2 intrepid ***** válasza:
Na látod, most hívd fel az ACER-t. Kérdezd meg, hogy a hiba bejelentését a kiérkezéstől számolják, vagy a bejelentés regisztrációjától. Szerintem a bejelentés regisztrációja a dátum, nem a kiérkezés, csak azért beszélj velük, nehogy feleslegesen fizesd a futárköltséget.
2012. júl. 25. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Mert kaptam egy emailt, amiben kaptam egy linket is, melyben lehetőségem van nyomon követni a szervizet. Szóval gondolom ha már rendszerben vagyok és papírt is kaptam a csomagomra. valószínű hogy mától..
2012. júl. 25. 17:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!