Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Garanciálisan kicserélik nekem?

Garanciálisan kicserélik nekem?

Figyelt kérdés
Van egy Arctic Freezer 13 pro processzorhűtőm és a tegnap előtti összeszerelés után, majd az első bekapcsoláskor a ventilátora elég csúnya hangot adott. Az ventilátor egyik lapátja repedt volt a tövénél. Nincs valami ellenőrzés a gyárban hogy az ilyet kiszűrjék? Kicserélik nekem garanciálisan?

2012. júl. 21. 16:00
 1/3 CactusClone ***** válasza:

Törési kár elég gázos, mert hogyan bizonyítod, hogy nem te törted el?

Vidd vissza a számláddal / blokkoddal együtt, és próbáld meg.

2012. júl. 21. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Ezért aggódok én is, hisz hogyan bizonyítom? A gyári csomagolása eleve ilyen "rásimuló" műanyag és szerintem simán el lehet törni úgy a ventilátort ha valaki például leejti vagy szándékosan/véletlen benyomja.

Majd kiderül...

2012. júl. 21. 19:13
 3/3 CactusClone ***** válasza:

Sajnos egyebet nem tehetsz. Az eladón múlik minden. Javaslom, hogy legközelebb nézz meg minden cuccot, amit megveszel, hogy nincs-e rajta látható sérülés.

Jogodban áll kibontatni bármit, s ha nem vagy meggyőződve róla, hogy nem lesz vele gond, nem vagy köteles elvinni.

Sérült csomagolású terméket meg eleve ne vegyél át.

2012. júl. 23. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!