A telenor online bónusz program csak nálam nem működik? A készülékcserére kattintva hibát ír.
Figyelt kérdés
Bocsi, nem tudom, melyik kategóriába illene a kérdés leginkább. A lényeg hogy a telenor netshopba szeretnék készüléket venni bónusz programmal (elromlott a telóm, és nem éri meg szerelni, már régi volt).
A bónusz programba rámegyek, hogy készülékcsere.. tölt kb 5percig, majd ezt írja ki: "Hiba történt az oldal működése közben. Kérjük, próbálja meg később!
Sajnos technikai hiba történt, vagy nem megfelelő adatot adott meg. Kérjük, próbálja újra!
(..)." Már 1hete..
Másnál is előfordult? Vagy csak nekem nem jó? :/
2012. jún. 17. 13:29
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!