Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Sérült notebookra garancia?

Sérült notebookra garancia?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Kaptam egy laptopot.

Ki volt állítva az üzletben, mert az volt a legutolsó, és nem tudtak már szerezni másikat az akció idején belül.

Pár napra rá, mikor megkaptam, hibát érzékeltem a hangnál, ezért szervizbe küldtem (3 nap már eltelt a vásárlástól).

Viszont apróbb külső sérülések (messziről nem látszik, de mivel észrevettem, mindig oda téved a szemem, és zavaró) vannak a burkolaton, gondolom, amiatt, mert ki volt állítva.

Mikor szervizbe küldtem, ezt is beleírtam a hibalírásba. Szerintetek ezzel fognak kezdeni valamit, vagy figyelmen kívül hagyják, mondván, és is megsérthettem a gépet? :/


Tudom, az üzletben kellett volna reklamálnom, de nem egyből a vásárlás után kaptam kézhez a gépet, ott is tudták volna mondani, hogy azokról a sérülésekről ők nem tehetnek.



2012. máj. 22. 12:33
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!