Nem tudom, hogy az inverter nem e meríti le a kocsi akumulátórját?
Járó motornál biztos nem meríti le mert a generátor "visszatölti".
Ha nem jár a motor, akkor ugye a generátor sem így merül.Ha azt nézed, a kocsi világítását rajtahagyod akkor is merül, csak nem annyira.
Az inverternek elég jó a hatásfoka..
Csináld úgy, hogy számolj rá max 20%-ot a kivett teljesítményre, meg legalább 10-15 W-ot üresjáratba is (hűtőventi+egyebek). Azaz folyamatos használat mellett kb 2 db 55 W-os halogén hosszúfény számára szükséges energiát zabál el kábé. Na.. amennyi idő alatt az lehúzza az akksit, kb annyi ideig fog működni az invertered is.
Ami mondjuk ha kicsit is intelligens, akkor 11 V kapcsfesz alá zuhanásnál lebont és nem szívja tovább az akksit...
Tipp: Ha hangtechnikát üzemeltetsz róla, és a mélyek betorzítanak, akkor már közel a vég az akksi számára (töltési szempontból). Indíts rá, és üzemeltesd olyan 1.5k rpm-en vagy 5 percig a motort (alapjáraton hajlamos a generátor annyira kevés feszt kitolni, hogy az újratöltéshez IS kevés)
Tipp 2: Pakolj be egy 72 Ah-s akksit a csomagtérbe (jó nehéz :) ) és egy cca 1000 Ft-os elektronikával oldd meg, hogy rá tudjon tölteni a generátor, de visszairányba ne tudjon húzni róla - az indításért felelős akksihoz ne férjen hozzá az inverter áramköre.
Azt ne tudja leszívni. Nem kell hozzá elektrós diploma :P:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!