Mitől 30% a fizikai memória használat?
Nem szoktam játszani. Legalábbis nem a „nagy” játékokkal. A játék teljesítménye más-más operendszeren szerintem inkább függ attól, hogy jó drivereket telepítettél-e fel. Szerintem a szoftverkörnyezetnek és a drivereknek jóval nagyobb szerepük van ezen a téren, mint az oprendszernek.
A Win7 jóval stabilabb és általánosságban valamelyest gyorsabb, mint az XP. Persze ha megvan hozzá a megfelelő gép. Ha nem tapasztalsz érzékelhető változást a játékok terén, akkor a Win7 jobb választás. (Főleg mivel 4 GB RAM esetén kell a 64 bites rendszer, XP-ből meg nincs magyar 64 bites változat, ami okozhat kellemetlenségeket.)
Az XP-től, és a több memóriától nem lenne több fps-ed. Ha leállítasz pár dolgot, ami feleslegesen fut, attól lehet, bár a játékprogramok úgy használják a gépet, hogy ha kell (és nincs valami szemét a gépen), akkor az összes erőforrást megkapják. Erről (is) szól a directx.
Tanácsom, ha több fps-re vágysz:
Ha kevés az fps a játék futtatásához (vagyis 25-35 alá esik tartósan, amit kötve hiszek ekkora gépnél), akkor fejlessz hardvert, vagy vedd vissza kicsit a játék beállításait. Egy játék nem az fps-től lesz igazán jó, hanem az élménytől. Annak idején az 1 (!) MHz-es (nem Giga, hanem Mega!) Commodore 64-en sokkal több élvezetes játék volt, mint ma, tudod miért? Mert akkor még nem a hardvert akarták eladni a játékokkal, hanem MAGÁT A JÁTÉKOT, és egy jó játékon rengeteget agyaltak, hogy különlegessé váljon.
Ha az fps nem kevés, és csak menőzni szeretnél a haverok előtt, akkor gondolkodj el azon: mi értelme? Ettől több leszel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!