Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan tudnék világosítani a...

Hogyan tudnék világosítani a laptop képernyőjén?

Figyelt kérdés

Amit a windows engedett azt már mind megcsináltam (elvileg), de még így is elég sötét a képernyő... :S

(windows 7)


2012. febr. 2. 16:36
 1/8 anonim ***** válasza:

Mosd le róla a piszkot.



Komolyra fordítva a szót, a videokártya vezérlő programjában tudsz ilyesmit állítani.

2012. febr. 2. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Jó ötlet :D


Én teljesen laikus vagyok. Bele merjek fogni vagy elcseszhetek valamit nagyon? Ha belekezdjek, akkor hogy? Esetleg tudnál linkelni valami leírást? Vagy az is teljesen jó lenne, ha leírnád, hogy mit merre.

Előre is köszi szépen! :)

2012. febr. 2. 17:15
 3/8 anonim ***** válasza:
Először tudni kéne, hogy milyen laptopról van szó.
2012. febr. 2. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Acer Aspire 5530


videókártya: ATI Radeon HD3200 256 Mb

2012. febr. 2. 17:23
 5/8 anonim ***** válasza:

Asztalra jobbklikk, és a legfelső menüt válaszd, azaz az AMD VISION Engine Control Center nevezetűt. Az is lehet, hogy nálad Catalyst Control Center névre hallgat. Indíthatod a tálcaikonról is, ha úgy kényelmesebb.


A programon belül itt tudod állítani a cuccot:

[link]


A tiéd talán picit máshogy néz ki, mert beépített monitorod van, de ugyanezen a helyen kell lennie hasonló beállításnak.

2012. febr. 2. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm! :)

Megnyitottam, ki is dobott egy ablakot ahol választhatok alap és speciális beállítások között. Kipróbáltam mind kettőt, de sajnos egyikkel sem sikerült eljutnom olyan részhez amit te is linkeltél. :S

2012. febr. 2. 18:56
 7/8 anonim ***** válasza:
Dobj fel képet, megmondom, hova menj benne.
2012. febr. 2. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

közben megtaláltam. A speciálison belül volt a baj felső sarokban egy lenyíló ablak. :)