Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem kapom vissza 3...

Miért nem kapom vissza 3 hónap elteltével sem, Linksys routerem a szervízből?

Figyelt kérdés
Ami érdekes a dologban, hogy egy Én hibámból elkövetett "baki" miatt firmware hibával vittem vissza. Húzták a szájukat, mert erre nem szól a garancia, de azt mondták majd Ők tönkre teszik teljesen, és akkor beveszi a szervíz... Ez meg is történt, állítólag szervízben van a készülék. Van valami módszer rá, hogy meggyorsítsam a folyamatot, vagy várjak türelmesen?
2012. jan. 14. 12:38
 1/3 anonim válasza:
Hívd fel a szervizt,vagy azt akiknek adtad!
2012. jan. 14. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Többször hívtam már őket, de mindig ugyan azzal a válasszal ráztak le: "A készülék szervízben van, nem tudnak róla semmit, majd hívnak ha visszakapták."
2012. jan. 14. 14:01
 3/3 anonim válasza:
Menj be a szervízbe ordítsd le a fejüket hogy hol van a routerem bakker???
2012. júl. 22. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!