Rendeltema pixmania.hurol. Egy terméket fizettem ki. de 3at küldtek xD. Mit tegyek?
Rendeltem a pixmania.hurol dec 13.án egy 16GBos sd memóriakártyát. nem jött meg 10 nap alatt, felkerestem az ügyfélszolgálatot ahol elkezdték a kivizsgálást, majd küldtek egy dokumentumot hogy töltsem ki és küldjem vissza hogy ujraküldhessék a terméket. jan 9.én tegnap emgkaptam a memo kártyát. fasza késett kicsit de nincs gond :D
ma jan 10.én viszont küldtek még 2db ugyanolyan memóriakártyát. Fizetni dec 13.án kellett a rendelésnél . egy darabot fizettem ki. de a postás a két bónusz termékért nemkért semmit. ILYENKOR MI VAN ? gyors választ kérnék. köszönöm :D
Nemtudom rakd el jó lesz késöbre
pixmanias cucok ugyis hamar tönkremenek
jaja valószínüleg az lesz :D főleg hogy a honlapon írják hogy nem vállalnak felelősséget a megrendelt árukért.
hát én meg főleg nem :D
Örülj neki!
Úgyse fogják keresni soha,ha meg igen tagadd le.
Használd egészséggel!
üdv
saját költségen??? ök csináltak roszul valamit nagyon
szóval mit kéne tenned?
irj nekik ha nagoyn akarsz hogy most hogy is van ez:D
mit tehetnének?
ha visza is kérik önköltségen kell
"vagyis a cimzet fizeti a portó diját"
szóval mért fizetnél a "semmiért"
?
mármitn ugy értem nekik PIXMANIAnak kell fizetnie a postázást
na:)
jó hogy nem kivisznek hozád cucokat tévesen
és veled fizetetnék meg:D igy ekeresnék a pénzt?
jogi uton ök járnák meg ha téged akarnának lenyulni
te döntésed minden postázhatod is visza öket ha félsz önköltségen
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!