Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Van itt olyan, akinek ineterne...

Van itt olyan, akinek ineternet (ADSL) előfizetése volt az Eneterentnél, és átkerült a Btelhez? Őt is csak telefonon értesítették, vagy küldtek írásos értesítést is? (Pl. Postai levelet. )

Figyelt kérdés

Már több e-mailt küldtem nekik a Btelnek, de egyikre sem válaszoltak. A honlapon levő chat nem működik. A telefonon sem sikerült, mert minden ügyintézőjük foglalt.

Az Eneternetet is kerestem, ők sem válaszoltak.


Hiába, úgy látszik ezek már vérbeli magyar cégek, és semmivel sem jobbak, mint a külföldiek. Fanyar a szám íze.


2011. dec. 20. 21:06
 1/3 anonim válasza:

BTel-hez kerültem az Enternet-től. Mi a gond? Nálam semmi probléma nincs. Telefonon hívtak és kedvesen üdvözöltek majd elmondták tömören a tudnivalókat. Ez azért tetszik mert az enternet nél nem foglalkoztak velem egyáltalán. Én kicsit megértőbb tipus vagyok, minden Enternetes átvett ügyfelet felhívnak, ez a hírek szerint 14-15 ezer ember, valszeg tényleg elvannak foglalva...

Melyik számot hívod? A barátom is szidta hogy milyen szar ez a Btel, mert egyszerűen nem veszik fel a telefonos hibajelnetőt, aztán kiderült hogy az enternetes számot hívogatta. Írásban is értesültem még novemberben, meg E-mailban is. Én örülök hogy átkerültem, amúgy is átakartam jönni.

2011. dec. 20. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

A probléma csak annyi:

Telefonos bemondásra nem nagyon tudok alapozni. Vertek már át így, hogy félreértettem valamit, aztán meg csak fizethettem. Jobb, ha le van írva.


Szerintem normális módja egy ilyen változásnak, ha írásos tájékoztatást küldenek. Én ilyet nem kaptam. E-mailekre nem válaszolnak, chat nem működik.


Aki hívott telefonon (december elején), az meg egy kérdésemre sem tudott válaszolni, bár roppantul kedves volt, de mire jó ez, ha nincs mögötte tartalom. Pl. a dec. havit már átutaltam az Enternetnek (állandó banki megbízás). A Btel meg küldi a számlát.

Ha meg dec. 1-től vagyok Bteles, akkor ezt miért utólag tudom meg?


Telefonon egyszer hívtam őket, nem sikerült. De miért én fussak utánuk?


Látom, a multis-külföldis mentalitást gyorsan átveszik a magyarok.


Szerintem ez az internet szolgáltatás multistul, magyarostul, jogi szabályostul egy nagy kalap…


Látom megint szolgáltatóváltás lesz a vége, az ember egyik szartól megy a másikhoz, és ezt nevezik tisztességes versenynek, mind a cégek, mind a NHH (Nemzeti Hírközlési hatóság).


Tudod, engem az bosszant, hogy megállapodunk valamiben, akkor ne trükközünk. Én fizettem rendesen a számláimat, a cég is teljesítse, amit teljesítenie kell. Ha tájékoztatásról van szó, azt is tegye meg. Ne én fussak utánuk, hogy: jaj istenem, kinek fizethetek.


Aztán ha bepanaszolom őket, akkor meg majd az NHH megszüli a válaszát, hogy ez nem rá tartozik, a Fogyasztóvédelem meg csak pofázik, de semmit sme képes megoldani.

Végül meg az ember fizet, és még örüljön is.

2011. dec. 20. 22:23
 3/3 anonim válasza:

Érthető ha valaki fruszrált lesz a változásoktól, viszont az Enternet a novemberi számlával kiküldte a tájékoztatót a váltásról, valószínüleg elkerülte a figyelmeded.

Ha azért váltasz szolgáltatót mert 2x nem vették fel a telefont akkor máshol sem lesz nyugtod. Nekem a Btel es barátaim azt mondták normál időben ( tehát nem most, amikor kampányolnak, meg hívogatják az enterneteseket) 3-5 csörgetés után élőhang veszi fel a telefont. Akkor ki is próbáltam és tényleg úgy volt 12 mp-re felvették. kérdezősködtem a lehetőségekről aztán elköszöntem, de pl a mobil szolgáltatómnál meg őrjítő az a gép hang, hogy ezt nyomjam meg azt, ilyen menű olyan menű aztán 12 perc múlva még csak nyomkodok össze vissza. Abban biztos vagyok, hogy nem Te vagy egyedül aki véletlenül még az enternetnek fizetett, szerintem van erre valami kész verziójuk. hívd a 1235-öt.

2011. dec. 20. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!