A processzor milyen fizika-i dolgokat számít? Mik azok?
Figyelt kérdés
2011. aug. 25. 18:39
2/7 A kérdező kommentje:
Ütközés meg ilyenek?
2011. aug. 25. 18:46
4/7 anonim válasza:
Jó, a fizikát és a matekot ne keverd már össze...
5/7 vagyokakilehetek válasza:
nem csak te nem érted...
6/7 anonim válasza:
Sokféle fizikai motor létezik. Az Nvidia Physx futhat CPU-n is meg Nvidia GPU stream processorain is (CUDA API-ra programozva). A 3DMark 11 a DX11 Compute Shader-t veszi igénybe, azaz gyártófüggetlenül a DX11 videokártyák stream processzorain számol. Az Intel féle Havok is fut CPU-n meg talán átírják/ták más API-ra is. A Bullet Physics-nek már elkészült az OpenCL API-ra írt verziója, ami szintén fut a mai GPU-k shaderein és például a Maya program Dynamica plugin-je is ezt használja. Annyira azért nem vagyok otthon a témában (milyen motorok vannak, milyen API-n futnak, milyen erőforrás megosztással dolgoznak a CPU-val stb)...csak így felszínesen vagyok képben. Azt, hogy pontosan mire vagy kíváncs, Én sem értem...
7/7 anonim válasza:
Minden nap 50 kérdés ettől a mukitól, egyik értelmetlenebb, mint a másik.
Milyen jó, hogy a pszichiátrián is van már net. Vagy a dedóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!