Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hogyan lehet a garanciát...

Hogyan lehet a garanciát érvényesíteni, ha az a bolt ahol a számítógépet vettem megszűnt?

Figyelt kérdés
2011. aug. 22. 16:00
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha a gyártónak van hivatalos márkaképviselete MO-n, akkor felveszed velük a kapcsolatot, ha nincs, akkor sehogy. Elvileg külföldön is meg lehet oldani, de valószínű többe kerül az út mint a cucc, szóval nem éri meg.
2011. aug. 22. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
a termék mellé csomagolnak hivatalos márkaszerviz papírt is, abból informálódj.
2011. aug. 22. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!