Azok az emberek akik a különböző számítógépes vagy konzol játékok történetét tervezik, azok pontosan milyen munkát végeznek? Mi a munka neve, és milyen iskolát kell elvégezni hozzá?
Rendes forgatókönyvíró.
Csak éppen jóval hosszabb forgatókönyvet kell írni, mint egy film esetében.
Szimpla forgatókönyvírás, ugyanúgy, mint a filmeknél.
Igazából ezt szerintem nem lehet tanítani, az tud igazán jó forgatókönyvet írni, aki alapból tud jó sztorikat kitalálni.
És ugyanez az ember "építi fel a világot?"
Gondolok itt arra, hogy: Kitalálja a benne élő lényeket, országokat, neveket szereplőket.
És ha tegyük fel a fantázia meg van egy emberben, ír jó sztorikat, akkor onnantól hogy tovább?
pl.: Ha a Black Hole Entertainment-hez mennék dolgozni ilyen munkakörben, vagy tovább megyek, és nagyot álmodok, mondjuk ha a Bioware-hez akarnék menni, akkor még is mit mutathatnék fel? Mert gondolom a jó fantázia és jó sztori írás nem feltétlenül elég, és nem feltétlenül egy Magyarban látják a világmegváltó ötleteket(Még ha tegyük fel benne is vannak)
Így semmi referencia nélkül biztos nem kerülsz be sehova, azt viszont nem tudom hogyan lehetne.
És a játékkészítésről sincs már 100%-os infóm, de nagyon sokan dolgoznak egy játékon, rendező, forgatókönyvíró, designerek, csinálják azt artwork-öket meg minden, és gondolom valamilyen fejes dönti el, hogy akkor kb ilyesmi legyen a hangulat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!