Nálam van a gond vagy a hálózattal?
Figyelt kérdés
Modemes netem van, tehát adsl (telefonvonalon keresztül jön). Nemrég váltottam szolgáltatót, de úgy látszik rosszul tettem. Napokig nem volt net, telefonáltam is kijöttek, bemérték a vonalat náluk nincs gond mondták. Ki lett cserélve a gép (elég régi típus volt, gondoltuk az a baj), a kábelek minden. Most pedig hol van net hol nincs. Ha nem csatlakozik azt írja ki, hogy: a távoli számítógép nem válaszol. Továbbá: helyi kapcsolat nincs vagy korlátozott, mert hogy nem sikerült ip címet kiosztani a gépnek. Rákatt ip cím megújítása, persze nem tudja megújítani. És akkor ennyi. Ilyenkor mi van? Nálam van a gond vagy a jel nem jön be rendesen? Szóljak a szolgáltatónak?! Valami házipraktika esetleg? Köszi a válaszokat!2011. jún. 30. 22:48
1/2 anonim válasza:
Hívd fel a szolgáltatót, de szerintem a legjobb lenne a routert és a gépben a hálókártyát tesztelni.
Nekem ma este a Vodafone USB modemes netje lassult le, pedig kizárólag 3G-re van beállítva. Az ügyfélszolgálatot alig tudtam elérni, annyian hívták, vagyis náluk lehetett valami gond.
2/2 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!