Canon nyomtatóba most tettem patront, de nem nyomtat. Kiírja, h kifogyott a tinta. Mitől lehet ez?
Töltött patront tettem bele,de nem nyomtat.Folyton az van kiírva,h kifogyott a tinta...Mit lehet ezzel csinálni?
Kérlek segítsetek,mert használnom kellene a nyomtatót... :(
Köszi minden segítséget.
Milyen típusú a nyomtató?
Először van benne újratöltött patron?
Lehet, a chipet kéne resetelni.
Canon multifunkciós,a gyári számot most hirtelen nem tudom.
Másodszor van benne töltött, most fogyott ki egy töltött színes,a fekete még gyári volt benne. Most csak fekete töltött van itthon,színes nincs.
Mit jelent,h resetelni kell? Hol kell azt csinálni? És mit tesz a nyomtatóval?
Köszi (bocsi a tudatlanságomért... )
Ha nem te töltötted, hanem újratöltöttet vettél, akkor nem valószínű, hogy a chipeléssel kell foglalkozni, nem az a hiba.
(A chipelés azt jelenti, hogy némi trükkel a patronba épített chipet vissza lehet állítani alapértékre, vagyis úgy látja tele van, és nem írogatja ki, hogy kifogyott...)
A nyomtató típusa rajta kell legyen a nyomtatón (pl. Canon Pixma MP280), anélkül nehéz hibát keresni.
A fénymásolás valószínűleg összefügg a problémával, hiszen ott is nyomtat a végén.
Canon MP250 van ráírva. Remélem ezzel tudtam segíteni.
És köszi a segítséget.
Remélem segítesz megfejteni eme rejtélyt....
Még annyit:
akkor most benne van a két patron, de az egyik üres?
És akkor boltból vetted az utántöltöttet, nem te csináltad, ugye?
Itt vannak megoldások resetelésre:
Nem én töltöttem,hanem bevittem egy üzletbe,és megtöltötték.
Úgy tudom,h most a fekete töltött és az üres színes benne van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!