Beállítottam az internetszolgáltatóval az OUTLOOK EXPRESSZ-t, de nem fogadja el a jelszavamat. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
2011. jan. 31. 22:52
2/3 anonim válasza:
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és 3 perc alatt meg lesz a hiba. Jobb helyen a szolgáltató honlapján rajta van.
Állítottam már be jó pár fiókot, de én is gyakran belefutok hibába.
Legutóbb pont olyanba ami nálad is sanszos: megadtam a kapcsolati adatokat, jelszót, de nem akart jó lenni. Ügyfélszolgálat kapásból vágta mi a baj, a "kiszolgáló hitelesítést igényel"-t kellet kipipálni és beállítani (külön kódja van) a jelszó fülnél.
Már 10 éve netezek, de ez elött egyik szolgáltató se kérte ezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!