Állandóan lefagy a laptopom /Fujitsu Simens Amilo/Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
Mozilla Firefox-ot használom sajnos nem csak az a problémán,hogy állandóan lefagy hanem most már az is,hogy egyre gyakrabban beugrik a kék alapon ez a szöveg. xxx Hardware Malfunction Call your hardware vendor support.NMI:Parity check/ Memory Parity Error xxx The system has halted xxx. Mit tegyek segítséget kérek.2011. jan. 6. 23:11
1/4 anonim válasza:
Ha garis, vidd vissza, ha nem garis, akkor fordulj vmi olcsó számítógép szeervízbe.
Ha gazdag vagy, dobd ki a francba, vegyél egy HP-t
Ha közepesen gazdag, dobd ki, és vegyél Dell-t :D
amúgy nekem is ezt csinálja (Pa 2510), de megoldottam: megnöveltem a "RESET" gomb méretét, hogy sötétben is megtaláljam... :D
2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszodat. Sajnos nem vagyok gazdag ezért vettem használtan de még jótállással, ami szeptemberben lejárt.Most már tudom nem szabadott volna megvennem.Jól ráfizettem.
2011. jan. 6. 23:43
3/4 anonim válasza:
Nekem is ilyen laptopom van 2 éve,de egy rossz szót nem tudok rá mondani.
Én a helyedben nem keserednék el a hibaüzitől,hanem ahelyett rendbe tenném a gépemet. Pl újrahúznám rajta a Wint,meg egyebek és szerintem meg is javulna.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi a vigasztaló válaszodat.Ahogy mondtad megpróbálom rendbe tetetni egy hozzáértővel.Bízom benne,hogy igazad lesz. /közben most is lefagyott/
2011. jan. 7. 14:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!