Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Letiltotta a fiókomat az...

Letiltotta a fiókomat az About You. Volt már másnak is ilyen?

Figyelt kérdés
Több hónapja nem vásároltam már az about you-tól, erre ma reggel jött az e-mail, hogy a fiókomat letiltották.
ma 10:03
 1/8 anonim ***** válasza:

Biztos vagy benne, hogy ők küldték? Kizártnak tartom! Adatokat nem kérnek a visszaállításhoz?


Az Aszf-ben csak ez szerepel tiltással kapcsolatban


2.5. Minden személy csak egyszer regisztrálhat a szolgáltatásokra. Több tagsági fiók egyidejű regisztrációja és/vagy használata nem megengedett. E szabályozás megkerülése, különösen eltérő adatok vagy e-mail címek használatával, nem megengedett, és az ABOUT YOU részéről a tagság letiltását vagy felmondását vonhatja maga után.

ma 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Igen, fixen hogy ők. Be sem tudok már lépni.


Azt írták, hogy gazdasági okokból élünk azzal a lehetőséggel, hogy nem kötünk veled további szerződéseket.

ma 10:55
 3/8 anonim ***** válasza:
Teljesen kizárt, hogy ezt írták. Ha kitiltottak, annak visszaélés lehetett az oka, semmi egyéb. Nem is lenne logikus.
ma 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

De milyen visszaélés lehetett?

Volt olyan hogy tök mást küldtek mint amit rendeltem de ezt azonnal jeleztem is. Máskor meg az egész termék koszos volt. Azt is jeleztem és vissza is küldték a pénzt. Remélem nem ezek miatt tiltottak.

ma 11:21
 5/8 anonim ***** válasza:

Nézd, mi itt nem fogunk tudni okosabb, relevánsabb választ adni. Tőlük kellene kérdezned, és orvoslást kérned.

Azt tudom, hogy a mi webáruházunkban tetemes számú passzív regisztráció van. Olyanok, akik soha nem vásároltak. A szabályoknak megfelelően ezeket öt év után töröljük, de ez nem tiltás. Az adatvédelmi törvény kötelez minket rá, és bármikor újra regisztrálhatnak, vásárolhatnak vendégként.

A tiltásban nem érdekelt a kereskedő passzivitás miatt. Azzal megakadályozza, hogy valaha is vásároljon az illető.

Feketelista nálunk is van, szerencsére elég rövid. Hasonló okból, amit írsz, de nem 1-2 visszaküldés miatt.

A kifogásaid jogosak, az nem indok.

Pl. van olyan fickó, aki hatszor rendelt, és hatszor nem vette át. Jöjjön be a boltba, ha akar, de bohócot ne csináljon belőlünk. Egy másik meg otthon próbál cipőt. Nem jó, visszaküldi. A másik sem jó, visszaküldi. Na ezt sem engedjük sokáig! De a tiltás az utolsó. A bolond vevő is vevő, pénzt fizet nekünk.

ma 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Persze persze tőlük kell majd megkérdeznem, csak ez olyan váratlanul ért. Kicsit félek, hogy most rendőrségi ügyet csinálnak mert azt hiszik, hogy csaltam.
ma 11:43
 7/8 anonim ***** válasza:

Értem. Ez esetben kettő eset lehetséges:

1. mentális zavarod van, üldözési mánia, akármi (nem értek hozzá)

2. valamit elhallgatsz a történetből


Egyébként a két termék visszakerült hozzájuk?

Az üzletpolitikájukat nem ismerem, de pl. van olyan kajás webáruház (aminek nem zsömle a neve), hogy szállítás után reklamálhatsz online. A termékek közül kijelölöd, mit kifogásolsz, és szint azonnal kapod is vissza a pénzt. Nem kérdeznek semmit, nem kell visszaadni stb. Ha csalsz is, akkor is legfeljebb tiltanak, ha nyilvánvaló a visszaélés, de nem lesz belőle rendőrségi ügy.

Hogy az About You-nak mi az üzletpolitikája, azt nem tudom.

ma 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Az első…és ez sajna tényleg van😅

Igen..visszajutott hozzájuk a ket termék.

ma 11:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!