Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mobilról le lett törölve az...

Mobilról le lett törölve az authenticatotor app, amivel ügyfélkapu+ ra léptem be. Hogyan tudom újra összekötni, hogy kapjam a kódot?

Figyelt kérdés
jan. 12. 16:19
 1/5 anonim ***** válasza:
A törlőkóddal töröld le az Ügyfélkapu+-t, és csináld újra.
jan. 12. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem mentetted el a QR-kódot vagy a titkos kulcsot? Akkor csak újra be kell olvasni a mentésből. Ha nem mentetted el, akkor ahogy írják: törlőkóddal el kell távolítani a meglévő kétfaktoros hitelesítést és újra regisztrálni. Most viszont mentsd el a QR-kódot (kép mentése másként) és a titkos kulcsot is (a nem tudom beolvasni a kódot linkre kattintva fedi fel), mert ezekkel tudod újra felvenni a hitelesítőbe, ha újra gond lenne vele. A törlőkód is új lesz, azt is el kell menteni.
jan. 12. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Nincs meg sem a törlőkód, sem a QR-kód.


Az megoldás ha regisztrálom a DÁP appot?

jan. 12. 16:54
 4/5 anonim ***** válasza:
Vagy elfáradsz egy kormányablakhoz ahol törlik a félresikerült beállítást. Gondolom segítenek beállítani újra.
jan. 12. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ha a Google authentikátort használtad, és a google fiókban nem kapcsoltad ki a szinkronizálást, akkor csak újra felrakod az authentikátort. A fiókon keresztül újratölti az adataidat.
jan. 13. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!