Szervíztől nem kapok választ már több mint egy hónapja. Tudnátok segíteni?
Fogyasztóvédelem. De előtte még dobj nekik egy emailt, hogy kicsúsztak a 30 napos határidőből, szóval új kormányt kérsz, nem javítást. Vagy kérd vissza a vételárat, erre is már jogod van. A levélbe írd bele, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz és ezt is tényleg tedd meg. Ha összekapják magukat és küldenek egy ÚJ kormányt vagy visszaadják az árát, akkor nyilván leállíthatod a fogyasztóvédelemnél a folyamatot.
Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!