A Jófogás újabban nem küld értesítő ha levelem jött. Miért? Pedig beállítottam minden szükségeset ahhoz, hogy értesítsen. Most csak akkor látom ha levelem jött, ha belépek.
Figyelt kérdés
okt. 10. 11:28
1/5 anonim válasza:
Emberek, az ilyenekkel mi a tökömért nem az adott cég ügyfélszolgálatához fordultok rögtön?
2/5 anonim válasza:
3/5 A kérdező kommentje:
1-es! Mert nem kaptam érdemi segítséget!!! Nehogy mar te mond meg, ki kikor, hol kérdezhet!
2-es. Ezen már túl vagyok!
okt. 10. 14:20
4/5 anonim válasza:
A Jófogásnál van a hiba nem a beállításaidnál. Azóta van ez, mióta "megújult..." a Jófogás. Úgy látszik nekik nem sürgető ezt javítani. Sajnos azóta minden nap kénytelen vagyok én is belépni a Jófogáson az üzeneteimhez megnézni, hogy érkezett e valami. Remélhetőleg mielőbb javítanak rajta.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszi.
okt. 12. 23:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!