Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A Jófogás újabban nem küld...

A Jófogás újabban nem küld értesítő ha levelem jött. Miért? Pedig beállítottam minden szükségeset ahhoz, hogy értesítsen. Most csak akkor látom ha levelem jött, ha belépek.

Figyelt kérdés
okt. 10. 11:28
 1/5 anonim ***** válasza:
50%
Emberek, az ilyenekkel mi a tökömért nem az adott cég ügyfélszolgálatához fordultok rögtön?
okt. 10. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
okt. 10. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

1-es! Mert nem kaptam érdemi segítséget!!! Nehogy mar te mond meg, ki kikor, hol kérdezhet!


2-es. Ezen már túl vagyok!

okt. 10. 14:20
 4/5 anonim ***** válasza:
A Jófogásnál van a hiba nem a beállításaidnál. Azóta van ez, mióta "megújult..." a Jófogás. Úgy látszik nekik nem sürgető ezt javítani. Sajnos azóta minden nap kénytelen vagyok én is belépni a Jófogáson az üzeneteimhez megnézni, hogy érkezett e valami. Remélhetőleg mielőbb javítanak rajta.
okt. 11. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszi.
okt. 12. 23:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!