Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Yettel:éves regisztráció...

Yettel:éves regisztráció miatt szerettem volna regisztrálni.Viszont mikor mindent kitőltőttem azt irta,pillanat adatait ellenőrizük.Aztán minden vissza tért alap állásba.Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

De se smst,se mailt nem kaptam,hogy sikeres volt az adat egyeztetés.

Csak normális válaszok érdekelnek. Trollkodok és unatkozok válasza nem érdekel!



#mobil applikáció #Yettel #éves regisztráció
aug. 5. 09:11
 1/3 anonim ***** válasza:
Valamelyik rubrikába rosszul adtad meg az adatot, azt hiszem pirossal jelzi is. Nekem is Yettel van, nagyon kényes a kitöltésre.
aug. 5. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Én asztali gépen tapasztaltam hasonló jelenséget, gyanítom, hogy a böngésző beállításai miatt, lehet, hogy a mobil app is hasonló okokból nem működik jól.

Nézd meg a telefonod biztonsági beállításait, vagy próbáld meg egy másik eszközről, esetleg másik böngészővel, hátha onnan sikerül (nálam ez megoldotta a problémát).

aug. 5. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek a választ. Utolsó hozzászóló,köszönöm a tippet megpróbálom úgy.


Mindenkinek ment a pipa. ✅

aug. 7. 20:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!