Yettel:éves regisztráció miatt szerettem volna regisztrálni.Viszont mikor mindent kitőltőttem azt irta,pillanat adatait ellenőrizük.Aztán minden vissza tért alap állásba.Mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
De se smst,se mailt nem kaptam,hogy sikeres volt az adat egyeztetés.
Csak normális válaszok érdekelnek. Trollkodok és unatkozok válasza nem érdekel!
aug. 5. 09:11
1/3 anonim válasza:
Valamelyik rubrikába rosszul adtad meg az adatot, azt hiszem pirossal jelzi is. Nekem is Yettel van, nagyon kényes a kitöltésre.
2/3 anonim válasza:
Én asztali gépen tapasztaltam hasonló jelenséget, gyanítom, hogy a böngésző beállításai miatt, lehet, hogy a mobil app is hasonló okokból nem működik jól.
Nézd meg a telefonod biztonsági beállításait, vagy próbáld meg egy másik eszközről, esetleg másik böngészővel, hátha onnan sikerül (nálam ez megoldotta a problémát).
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a választ. Utolsó hozzászóló,köszönöm a tippet megpróbálom úgy.
Mindenkinek ment a pipa. ✅
aug. 7. 20:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!