"Probléma van a nyotatóval vagy a tintarendszerrel. Kapcsolja ki, majd be a nyomtatót. Ha a probléma ezután sem szűnik meg, forduljon a HP-hoz." Ezt írja ki a HP Officejet Pro 8600 típusú nyomtatóm, ötlet?
Figyelt kérdés
Fenti szöveget írja ki a nyomtató. Kikapcsoltam 10 percre, majd visszakapcsoltam, azonban nem változott semmi. Meg tudom oldani a problémát anélkül, hogy szakihoz vigyem? Most cseréltem tintapatront, nem eredetit, de mindig ezt vettem bele és eddig nem volt baj vele.
Köszönöm a hasznos válaszokat.
júl. 25. 18:13
1/2 anonim válasza:
Jártam így. Igaz nem HP hanem Canon nyomtatóval.
Hibás lehet a tintapatron.
Próbáld visszatenni a régit. Ha nem ezt a hibát írja ki, hanem mondjuk azt, hogy kifogyott atinta, akkor tuti ez a gond.
2/2 A kérdező kommentje:
Régi tintapatronnal is ugyan ezt írja ki. De előtte semmi gond nem volt.
aug. 17. 22:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!