Az Apple miért nem tesz valamit, hogy a MacBook-on is úgy lehessen játszani, mint egy Gamer Laptop-on?
Sokakat (mint pl. engem is) főleg ez tart vissza a vásárlástól. Kifizetek egy rakás pénzt, de azon kívül, hogy menő almás laptopon lesz, sehol semmi. Ugyanazt egy gyengébb/no name laptop is tudja.
Az ember alapesetben feltehetően azért vesz drága laptopot, mert játszani akad.
Nem azért vesz drága gépet, mert játszani akar. Más embereknek más a preferenciájuk. (Az apple termékeken nagy a haszonkulcs.)
Másrészt a játékok főleg x86 architektúrára épülnek, nem pedig ARM-re. Az apple M-es CPU-k pedig ARM-esek.
Azaz az Apple nem tud ez ügyben mit csinálni. Itt a játék fejlesztőknek kell kiadni/portolni ARM-es buildelt játékot.
Legfőképpen azért, mert nem céljuk ez. Ennyi. Otthono felhasználók és kreatívkodók igényeinek kielégítése volt az apple szegmense.
Amúgy nyilván az kéne hozzá, hogy nagyobb GPU, ai/felskálázás támogatás (~DLSS), meg az arm fejlesztői devkit környezetek egyszerűsítése.
Most, hogy a microsoft is jó évtizedes huzavona után komolyan beszáll az arm-ba egy arm windows csúcsgéppel, így szerintem megindulhatunk a natív arm-pc-szerű játékgépek irányába is. És ebből profitálhat majd az apple is.
Csak ugye közben a pc alapú handheld-kéziszámítógépek (~rog ally) is berobbantak, tehát ezek az arm cuccok sem a játék felől fogkák megközelíteni valszeg a piacot. De nyilván elkerülhetetlen lesz idővel...
"Sokakat (mint pl. engem is) főleg ez tart vissza a vásárlástól."
Na persze... Akkor nem az ára, ugye...?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!