Bind AI szerint (kezeld kritikusan):
- MPRT (Motion Picture Response Time): Ez a technológia a képernyő válaszidejét méri, és azt mutatja meg, hogy egy pixel mennyi ideig marad aktív állapotban. Az MPRT értéke általában kisebb, mint a hagyományos válaszidő (mint például a GTG - Gray-to-Gray), mivel az MPRT figyelembe veszi a pixel átmeneteket is. Az MPRT-t gyakran használják a gyors mozgású jelenetek simítására, de néhány monitoron ez a funkció nem mindig ideális, mivel befolyásolhatja a képminőséget.
- Adaptive Sync: Ez egy olyan szabvány protokoll, amely lehetővé teszi a kijelzők számára, hogy szinkronizálják a bemeneti képfrissítési sebességet. Az Adaptive Sync segít elkerülni a képernyőszakadást (screen tearing) és lehetővé teszi a kijelzők számára, hogy dinamikusan változtassák a frissítési sebességet a megjelenített tartalomnak megfelelően. Ha a rendszer nem tud elegendő képkockát tartani, akkor az Adaptive Sync segít a simább megjelenítésben.
Összességében, ha a játékod állandó képkockasebességgel fut, akkor az MPRT-t válaszd. Ha a képkockasebesség ingadozik, akkor az Adaptive Sync hasznos lehet. Mindenképpen kísérletezz, hogy megtaláld a beállítást, amely a te rendszeredhez és preferenciáidhoz a legjobban illik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!