Hogy van ez a monitoroknál?
Figyelt kérdés
Ha egy játékban (Counter-Strike 1.6) beállítom a felbontást 640x480-ra és "stretched"-re akkor a játék ugyan úgy néz ki egy "átlagos" monitoron mint egy széles monitoron?
Tehát ugyan annyira fogja szétnyújtani a képet?
Pl: 16:9-en ugyan annyira fogja szétnyújtani a képet mint 2.39:1- en?
Vagy nem?
Vagy hogy van ez?
Válaszokat előre is köszönöm!
ápr. 11. 09:59
1/2 anonim válasza:
4:3 képet renderel 16:9 monitorra, tehát el lesz nyújtva a kép. Kivéve akkor, ha a játék ezt kompenzálja, összenyomott képet renderel, amit aztán a monitor széthúz, így jó lesz a képarány (hasonlóan ahogy az analóg 16:9 tévéadás működött, ott is a 4:3 képbe nyomták bele a 16:9-et, a 16:9-es tévé meg széthúzta, a 4:3-as meg függőlegesen is összenyomta).
2/2 A kérdező kommentje:
A CS 1.6 kompenzálja vagy nem?
Valaki nem tudja?
ápr. 11. 10:43
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!