Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Milyen PC-t es gépet vegyek ?

Milyen PC-t es gépet vegyek ?

Figyelt kérdés
Szerettem volna régebb óta elkezdeni játszani pár nekem szimpatikusabb játékkal, de nem férnek fel a laptopomra es szeretnék ezért vásárolni egy egész Set up -ot. De mivel én kezdő vagyok nagyon ebben, es ismerőseim sincsenek, akik tudnának segíteni, abban bízom, hogy itt tudnak. Szeretnék olyat, ami kezdőknek van inkább, nem a legprofibb gép és nem is a legprofibb PC kéne. Megköszönném , ha egeret, fejhallgatót és billentyűzetet is tudtok plusszba mondani. :) 17/L

2023. dec. 28. 12:32
 1/8 anonim ***** válasza:

Mennyire új játékokhoz kellene, mennyi pénzed van rá?

Monitorod van?

2023. dec. 28. 12:52
 2/8 anonim ***** válasza:

Hát igen, nem lenne rossz, ha tudnánk, hogy mivel szeretnél játszani és mennyi pénzt tudsz szánni rá.

Elég sok népszerű játék van, ami alapvetően ingyenes és a gépigénye is meglehetősen karcsú, de vannak olyan játékok, amikhez bizony drágább gép kellhet.

2023. dec. 28. 13:05
 3/8 anonim ***** válasza:

300-400 körül lehet már egy minden mai dolgot futtató konfigot összerakni.

B550 lap

3600-5600-5800X proci

2x8 vagy 2x16GB DDR4 3200 mhz+

1-2TB nvme SSD

650W tier A-B táp

6600XT

szellős gépház

1080p-1440p 144+hz IPS monitor 24-27"

Tetszetős egér, bill

Hangszórók, fejhallgató, stb...

Meg egy asztal, szék

Használt cuccokkal sokat lehet spórolni. Ha nem érdekelnek mai játékok, akkor mégtöbbet.

Tehát egy 1000-2000 szériás amd procis gép alá akkor se adnám. Videokártya gtx 1060-rx580

2023. dec. 28. 16:53
 4/8 anonim ***** válasza:
15%
A használt cuccokkal az a baj hogy lutri és nincs rá garancia.Ha megpusztul az egyik alkatrész akkor azt végleg buktad.Ha rászorul az ember akkor rászorul rendben van,de pl Tápegységet,alaplapot sosem vennék használtan.Még az újbol is csak a minőségit érdemes.
2023. dec. 28. 17:20
 5/8 anonim ***** válasza: