Az Euro Truck Simulator 2-ben melyik a legjobb beállítás az irányitáshoz?
Billentyüzettel játszom, csak kiváncsi lennék, hogy ti hogyan oldjátok meg a kormányzás érzékenységét, és a nonlinearitását? Hogyan lehet egy jól kezelhető kamiont így beállitani? És mi az a kormányzás nonlinearitása? Hogyan hat az érzékenysége a nonlinearitásához? Hogyan/mitől függnek egymástól? Melyik a rendes beállítás, hogy egy könnyen kezelhető jármű legyen?
Néha túl nagy ívben veszi a kanyart, kisodródok, néha hirtelen túl szűk ívet vesz, néha meg lassan tekeri a kormányt stb...
Nekem így van, de hogyan kell jól kezelhetővé beállítani?
Azok kontroller/kormány beállítások, mert az analóg karoknak és ravasznak vagy kormánynak van egy megtett útja, amit a játék fokozatosan érzékelni tud és aszerint adni pl. a gázt vagy fordítani a kerekeket.
A billentyűzetnél csak akkor van érzékelés ha lenyomtad a gombot, és addig tart míg fel nem engeded, nincs átmenet.
A nonlinearitás 0%-on azt jelenti, hogy annyit fordul a kerék kanyarodáskor, amennyit elfordítod a kormányt. Ha emeled az értéket, akkor ezt lehet eltolni, hogy kevesebb fordítással többet kanyarodjon. Neked ez billentyűvel sosem fog működni.
Nem hiszem, hogy igazad lenne, mert mégis reagál a csúszkákra. Meg nekem be van állitva a billentyüzettel való irányítás, és ha ezek nem lennének hatással az irányitásra, ezek is olyan szürkék lennének mint a többi csúszka, amik tényleg csak kontroller/kormány esetén működnek.
Ez a kető ez világos, ezeket lehet szabályozni, tehát hatnak a bill.-el való irányitáshoz, ha nem lenne közea a billentyüzethez, nem is lehetne csúsztatni... De lehet... Ez a nagy kérdés...
Lehet csinálni, és állítja az érzékenységet, csak a billentyűzet ehhez nem tud normálisan igazodni. Annak csak kétféle értéke lehet: vagy le van nyomva, vagy fel van engedve. Egy 900 fokban fordítható kormánynak pedig akár minden egyes elfordított fokát érzékeli a játék, és aszerint számolja ki, a nonlineáris csúszka pedig olyan mint egy szorzó vagy osztó, ami a bevitt jel által kiadott parancs nagyságát változtatja meg (kb. mint egy holtjáték szimuláció, hogy több elfordulást tudj a kormánnyal megcsinálni, és ahhoz képest ne vágja ki 90 fokkal a kereket egyből).
"Non-Linearity can be adjusted too, but looks like it doesn't affect anything on keyboard "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!