Nem tudok belépni az msnbe, hibakód:800488fb Mit tegyek?
800488fb Hibakód
“A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.(Hibakód: 800488fb)”
Ebben az esetben valamiért blokkolták a fiókodat(bejelentettek spammelőként, például ez abban az esetben lehet ha a gépedet megfertőzte egy vírus és az msn-eden keresztül üzeneteket küldözget), de az alap msn-en keresztül még be tudsz lépni.
Próbáld meg ezt is: írd be a böngészőbe: www.hotmail.com ott betudsz lépni—>beállítások—>levélszemét beállításai—>kizárólagoshoz egy pipa
Ha ez nem hozza rendbe akkor az alábbi a teendő:
Windows Live Kapcsolatok Mappa törlése:
Operációs rendszer verziójától függően keresse meg a következő helyen:
Windows XP:
a. Lépjen a Start-ba, kattintson a Sajátgép-re
b. Keresse meg:
C:Documents and Settings<Windows logon name>Local SettingsApplication DataMicrosoft
c. Törölje a Windows Live Kapcsolatok mappát
d. Keresse meg:
C:Documents and Settings<Windows logon name><Messenger email address>Contacts
e. Törölje a Kapcsolatok mappát
Windows Vista and Windows 7:
a. Lépjen a Start menübe, kattintson a Számítógép-re
b. Keresse meg:
C:Users<Windows logon name>AppDataLocalMicrosoft
c. Törölje a Windows Live Kapcsolatok mappát
d. Keresse meg:
C:Users<Windows Logon name>Contacts
Törölje a Kapcsolatok mappát
Megjegyzés: A Windows felhasználó név az a név amelyet a Windows Operációs Rendszerbe történő bejelentkezésnél használ.
Futassa újra a Windows Live Messengert és próbáljon meg újra bejelentkezni, hogy ellenőrizze a probléma meg fennáll-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!