Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem szkennel a nyomtatóm?

Miért nem szkennel a nyomtatóm?

Figyelt kérdés

Canon MP250-s tintasugaras nyomtatónk van

Összefügghet, hogy azért nem szkennel a nyomtató, mert ki fogyott a tintapatron? (mondjuk én ezt nem gondolom)

Az alábbi üzenetet jelzi ki: A nyomtató használatban van, vagy vmilyen hiba történt.Ellenőrizze az állapotot. Code 2,140,2 , én már mindent átnéztem, semmit nem találtam.

Vagy inkább telepítsem újra a nyomtatót?


2010. okt. 16. 11:33
 1/2 anonim ***** válasza:

Ez nem nyomtató, hanem multifunkciós készülék. (nyomtatóval nem lehetne scannelni)

Azt írták van akinek segített az újratelepítés.

- uninstall

- usb kábel kiúz a gépből

- telepít

- majd amikor kéri CSAK akkor kell bedugni.

2010. okt. 16. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Igaz, tényleg multifunkciós készülék:) telepítettem meg úgy csináltam, ahogy mondtad de sajnos nem megy:(


Azért köszönöm a segítséget!

2010. okt. 16. 18:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!