Miért nem szkennel a nyomtatóm?
Figyelt kérdés
Canon MP250-s tintasugaras nyomtatónk van
Összefügghet, hogy azért nem szkennel a nyomtató, mert ki fogyott a tintapatron? (mondjuk én ezt nem gondolom)
Az alábbi üzenetet jelzi ki: A nyomtató használatban van, vagy vmilyen hiba történt.Ellenőrizze az állapotot. Code 2,140,2 , én már mindent átnéztem, semmit nem találtam.
Vagy inkább telepítsem újra a nyomtatót?
2010. okt. 16. 11:33
1/2 anonim válasza:
Ez nem nyomtató, hanem multifunkciós készülék. (nyomtatóval nem lehetne scannelni)
Azt írták van akinek segített az újratelepítés.
- uninstall
- usb kábel kiúz a gépből
- telepít
- majd amikor kéri CSAK akkor kell bedugni.
2/2 A kérdező kommentje:
Igaz, tényleg multifunkciós készülék:) telepítettem meg úgy csináltam, ahogy mondtad de sajnos nem megy:(
Azért köszönöm a segítséget!
2010. okt. 16. 18:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!